luni, 9 mai 2011

postare la cerere

Ahh ...asta va fi o postare foarte scurtaaaa .:D  Nu vreau sa va plictisesc.


Pentru ca   am doar sa va spun ca un prieten cineva{ nu dau nume ...TEDY=]]..upss
:">  m`am scapaat  :-" } vroia sa editez postarea cu prietenii :-j.
Nu am  sa editez nimic [-x pentru ca vrea sa zic doar 2  minciuni >:P [si stiti ca eu nu va mint niciodataaa >:d<]


MINCIUNA NR. 1 :-s -  - Vrea sa zic ca e BFF.. ceea ce nu se va intampla niciodataaa. [-x [-( [totusi recunosc 8-| .. am fost cu el >:P ce plm era in capu` meu ? ....anu` trecut in cls` a5`a  cand eram mai mica;;) si prostutaa:">]


MINCIUNA NR. 2 :-S :- vroia sa scriu ca ...areP**A mareeee >:P [totusi cred  varmiu o are mai maree decat a lui :-s =)) si varmiu are doar 7 ani :-" ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu